ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ “ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΟ”

ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

 

Η επόμενη μέρα για το ποδοσφαιρικό τμήμα του «ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΟ», που ετοιμάζεται για την συμμετοχή του την σεζόν 2026-2027 στην Γ΄ Εθνική, είναι το σημαντικό θέμα που απασχολεί την διοίκηση του ερασιτέχνη και μάλιστα υπήρξε σχετικό κάλεσμα για υποψήφιους ενδιαφερόμενους, που είχε γνωστοποιηθεί και επίσημα πριν λίγες μέρες μέσω ανακοίνωσης, που υπέγραφε ο Πρόεδρος κ. Αντώνης Τιρτιράκης.

Πριν λίγα 24ωρα, το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου 2026, υπήρξε σοβαρή εξέλιξη εξ’ αυτής της υπόθεσης, που ήδη έχει δημοσιοποιηθεί σε δημοσιογραφικά αθλητικά μέσα, και έκανε λόγο για την συνάντηση, στην Πετρούπολη, τον Προέδρου του ερασιτέχνη «ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΟ» Αντώνη Τιρτιράκη, με τον επί σειρά ετών χρηματοδότη και εμβληματικού «πυλώνα» του ιστορικού συλλόγου της πόλης μας, Άρη Παλτόγλου.

Μετά από πάρα πολύ καιρό… «κάθισαν» στο ίδιο τραπέζι, Τιρτιράκης και Παλτόγλου, με τις πληροφορίες, να κάνουν για μία συνάντηση, που έγινε σε καλό κλίμα, ενώ σε ανακοίνωση ενημέρωσης από τον διαδικτυακό λογαριασμό του «κυανόλευκου» σωματείου, αναφέρθηκαν τα εξής:

«Πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Προέδρου του Ερασιτέχνη, Αντώνη Τιρτιράκη, με τον Άρη Παλτόγλου και τον Νίκο Κούστα, με αντικείμενο την επόμενη μέρα του ποδοσφαιρικού τμήματος του συλλόγου.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, με απόλυτη ταύτιση απόψεων σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τον σχεδιασμό και την πορεία της ομάδας.

Το προσεχές διάστημα θα πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση, προκειμένου να επιβεβαιωθεί και τυπικά η πλήρης συμφωνία, ενώ στη συνέχεια θα υπάρξουν και οι σχετικές ανακοινώσεις».

 

Η ΣΥΝΘΕΣΗ

Στην συνάντηση, που έγινε στην Πετρούπολη και διήρκησε 3 με 4 ώρες, όπου προφανώς, θα συζητήθηκαν πολλά και διάφορα, η σύνθεση ήταν διευρυμένη, καθώς συμμετείχαν, ο Πρόεδρος του «ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΟ» Αντώνης Τιρτιράκης (φώτο 1), ο Άρης Παλτόγλου (2), ο Πρόεδρος του Άρη Πετρούπολης Νίκος Κούστας (3), ακόμη, ο διοικητικός παράγοντας του Άρη Πετρούπολης Θέμης Τζέμης (5), όπως και οι Γιώργος Μαργαρώνης (4), Γιάννης Παλτόγλου (6), Κυριάκος Τιρτιράκης (7).

Προφανώς τα επόμενα 24ωρα, αναμένεται να υπάρξει, αρχικά επικοινωνία και νέα συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών.

ΤΟ ΓΗΠΕΔΙΚΟ

Σε μια από τις προηγούμενες ανακοινώσεις του ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΟ, είχε τεθεί και το θέμα του γηπεδικού, καθώς είναι γνωστό ότι το Δημοτικό Στάδιο «ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΥΡΟΘΑΛΑΣΣΙΤΗΣ» της πόλης μας, είναι εκτός πλάνων λόγω εκτεταμένων εργασιών και ριζικής ανακαίνισης (τάπητας, εξέδρες, κτλ.), και σύμφωνα με την προκήρυξη της Γ΄ Εθνικής για την σεζόν 2026-2027, θα πρέπει να δηλωθούν δύο (2) έδρες για τα επίσημα εντός έδρας ματς του συλλόγου. Μια δύσκολη συνθήκη.

Με το «ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΥΡΟΘΑΛΑΣΣΙΤΗΣ», που ίσως δεν χρησιμοποιηθεί και όλη τη νέα σεζόν (για δημόσιο έργο μιλάμε – στην καλύτερη να είναι έτοιμο τον Δεκέμβριο; Αισιόδοξη αυτή η πρόβλεψη μας), τότε το Αιγάλεω, «καίγεται» προκειμένου να βρεθεί λύση, καθώς τα γήπεδα που θα δηλωθούν, εννοείται ότι πρέπει να καλύπτουν και τα πρωτόκολλα επιπέδου Γ΄ Εθνικής της ΕΠΟ.

Στο γειτονικό Χαϊδάρι και σχετικά με το γήπεδο «ΤΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ», που βρίσκεται επί της Ιεράς Οδού – το ΔΑΚ στο Δάσος Χαϊδαρίου δεν νομίζουμε να καλύπτει το πρωτόκολλο της Γ΄ Εθνικής, οπότε κάτι τέτοιο δεν συζητείται – και χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν (2025-2026) από τον ΑΟ Χαϊδαρίου στην Γ΄ Εθνική, δεν είναι εύκολη υπόθεση και μάλλον ούτε αυτό συζητείται πλέον, στο υψηλότερο επίπεδο, εδώ και λίγα 24ωρα.

Είναι μία έδρα, την οποία ήδη χρησιμοποιούν για τα επίσημα παιχνίδια τους, αλλά και για τις προπονήσεις, ο ΑΟ Χαϊδαρίου (Α΄ ΕΠΣΑ με φιλοδοξίες για γρήγορη επιστροφή στην Γ΄ Εθνική τη νέα σεζόν), Λύκοι Χαϊδαρίου (Α΄ ΕΠΣΑ), Θρίαμβος Χαϊδαρίου (Β΄ ΕΠΣΑ), Γυναικείο Θριάμβου Χαϊδαρίου (Β΄ Εθνική κατηγορία), ΑΟ Χαϊδαρίου Β (Γ΄ ΕΠΣΑ), οι ακαδημίες των παραπάνω ομάδων, αλλά και οι Βετεράνοι ΑΟ Χαϊδαρίου και Θριάμβου Χαϊδαρίου.

Οπότε το Σίτι ψάχνει όχι μόνο εντός, αλλά, εναγωνίως, ίσως και εκτός Αττικής, για γήπεδα, προκειμένου να έχει τα επίσημα παραχωρητήρια των ΟΤΑ, που θα κατατεθούν στον φάκελο της συμμετοχής για την Γ΄ Εθνική και είναι υποχρεωτικό.

Παράλληλα, στο σκεπτικό είναι να βρεθεί και για μόνιμη ή, εφεδρική, περίπτωση γηπέδου για προπονήσεις για το ανδρικό τμήμα, καθώς στην πόλη μας, υπάρχουν μόνο, το μικρό προπονητήριο της «Εδέσσης», και το ΔΑΚ με τον «μπαλωμένο» τάπητα. Δεν μιλάμε καν για το «παροπλισμένο» και ανενεργό «Οριζομύλων».