Περιοδεία της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Αιγάλεω

 

σε Δημοτικά σχολεία

 

 

FRONT

 

Το πρωί της Τετάρτης 17 Απρίλη κλιμάκιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Αιγάλεω πραγματοποίησε περιοδεία στο 17ο και 19ο Δημοτικό σχολείο της περιοχής με επικεφαλής την υποψήφια δήμαρχο Βιβή Δάγκα και αποτελούμενο από τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους Γκούσκου Αγγελική, εκπαιδευτικό στο 2ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω, τη Ρίτσα Τιρτιράκη, συνταξιούχο και μέλος του ΔΣ του Σωματείου Συνταξιούχων Αιγάλεω - Χαϊδαρίου - Αγίας Βαρβάρας και τον Κώστα Μωραΐτη αυτοαπασχολούμενο και Πρόεδρο του παραρτήματος του Εθνικού Συμβουλίου κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) Αιγάλεω.

  

 

FOTO1

 

                                                                                                                                                                                        

Μιλώντας στους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό των σχολείων η Βιβή Δάγκα μεταξύ άλλων ανέφερε: «Εμείς σας καλούμε την επόμενη ημέρα να στείλουμε το εξής μήνυμα, ότι εμείς δεν θα τους επιτρέψουμε να χουν καθαρά, ανοικτά και λυμένα τα χέρια τους για να προχωράνε όλες αυτές τις αντιδραστικές κατευθύνσεις που είναι σε βάρος και των δικών μας και των οικογενειών μας, αλλά και των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων. Aν θέλετε και των συναδέλφων αναπληρωτών και αναπληρωτριών στους οποίους ουσιαστικά η Κυβέρνηση τους αρνήθηκε το δικαίωμα τους στην μονιμοποίηση γιατί αυτό δεν επιτρέπεται από την ΕΕ. Το ΕΣΠΑ δίνει συγκεκριμένη χρηματοδότηση για να είναι ο εκπαιδευτικός με συγκεκριμένη σύμβαση και όχι με μόνιμη και σταθερή εργασία. Τους στερούν ακόμη και τα στοιχειώδη όπως άδειες κ.α. Να τους στείλουμε λοιπόν μήνυμα οτι μπορούμε και θα βάλουμε εμπόδια ανοίγοντας νέους δρόμους, διεκδικώντας όλα αυτά που έχουμε ανάγκη, σε κοινωνικές υποδομές, σε υπηρεσίες, σε ελεύθερους χώρους. Όλα αυτά που έχουμε ανάγκη στην υγεία, στη πρόνοια και τη παιδεία.»

Η Αγγελική Γκούσκου συμπλήρωσε αναφερόμενη στα προβλήματα των εκπαιδευτικών:

 

«Πρόκειται για προγράμματα ανακύκλωσης που ενισχύουν αυτό που λέμε, ελαστική σχέση εργασίας, ομηρία των εργαζομένων. Με αποτέλεσμα οι ανάγκες να μην καλύπτονται με ουσιαστικό τρόπο. Το βιώσαμε στο κλάδο μας. Τριάντα χιλιάδες και επιπλέον οι αναπληρωτές που έχουν προσληφθεί. Η απάντηση που πήραμε τόσο απ τα αστικά κόμματα με αφορμή το νομοσχέδιο αλλά και η κατεύθυνση της ΕΕ είναι ότι το μόνιμο προσωπικό στοιχίζει προκρίνοντας την ελαστικότητα. Να παίρνεις και να ανακυκλώνεις αυτό το κόσμο. Επιπρόσθετα το να είσαι μόνιμος αποτελεί το βασικό προαπαιτούμενο της παιδαγωγικής. Να υπάρχει σταθερά ο δάσκαλος, στο σχολείο μέσα, ο ειδικός παιδαγωγός. Αυτό βέβαια έρχεται σε κόντρα με την ίδια τη λειτουργία του σχολείου. Και παρ' όλα αυτά βάζει στοπ η ΕΕ και η Κυβέρνηση.»

 

 

FOTO2

 

 

Οι εκπαιδευτικοί ανέφεραν με τη σειρά τους πως τα προβλήματα είναι πολλά και σημαντικά. Τα χρήματα που διατίθενται για την εκπαίδευση είναι ελάχιστα, αλλά κι αυτά δεν είναι ορθολογικά κατανεμημένα. Δεν έκρυψαν την αγωνία τους για το πώς θα βγεί και αυτή η σχολική χρονιά, μιας και τα κονδύλια που διαχειρίζονται οι σχολικές επιτροπές μειώνονται κάθε χρόνο δραματικά.Οι ελλείψεις σε προσωπικό μεγάλες. Επισημάνθηκαν επίσης τα ζητήματα της φύλαξης των σχολικών χώρων, της προσβασιμότητας και μετακίνησης των μαθητών, της παλαιότητας των κτιρίων, της ανύπαρκτης συντήρησης, μέχρι και προβλήματα σχετικά με το αποχετευτικό δίκτυο!

 

 

 

PLATMAK